Sila Klik Pada Iklan

Search This Blog

Thursday, August 18, 2011

Tiga Alasan Jerawat tu Sweet Ada

Assalamualaikum.


Jerawat? Biasa la itukan  tandanya seseorang itu telah mencapai tahap er, individu berubah kepada umur remaja. Pengeluaran minyak dan hormone. Eh, macam pakar kesihatan pula apabila berbicara begitu. Hehe~ Sekadar teringat apa yang dibelajari di bangku sekolah. Oh, rindunya nak go back to scholl.

Berbalik kepada topic yang ingin dibicarakan.


1. Jerawat tu tanda dah matang

Erk! Malas nak berbicara pasal ni. Korang faham-faham la sendiri. Ingat nak kupas dari segi sains tapi Karang kurang pahala, kang. Haha~


2. Jerawat tu eksesori muka

Ha, jangan tak tau, jerawat juga hiasan jugak.

Ana: Jerawat la muka ni, malu..
Bazli: Nak malu apa, jerawat tu kan eksesori. Hehe~

Ana: Hampeh ko..
Bazli:  Haha~ Okay apa. Manis berjerawat. Kah kah.

Ana: Nasib baik ko puji aku. Sejuk sikit hatiku.. Haha~


3. Jerawat tu kan lambang bulan yang berseri-seri

Korang tengok bulan, kan? Berseri-seri kan? Bak bulan dipagar bintang. Jadi, janganlah bersedih hati kalau Korang ada jerawat. Kan menambah seri muka korang lagi.

Cukup la dengan tiga alasan yang aku bagi tu. Otak dah blank bulan-bulan Puasa ni.

Apa komen korang?


Terima kasih sudi baca. Lawatlah lagi.

Hati yang Ikhlas tidak akan terkesan oleh pujian mahupun kejian.. Jagalah hati, jangan kau kotori. Jagalah hati, permata hidup ini.

2 comments:

Syafiq Mokhtar said...

haha suka jawapan no 2 tu.. :P

iMBobo said...

perempuan sgt kisah pd jerawat tp lelaki buat dek je hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Klik Pada Iklan