Sila Klik Pada Iklan

Search This Blog

Monday, February 21, 2011

'Saya Perlu Tepat Buat Keputusan'

'Saya Perlu Tepat Buat Keputusan'




NAJIB (di tengah) bergambar bersama sebahagian daripada blogger pada Jamuan Petang 1Malaysia dan Sesi Dialog Bersama Rakan Internet di Putrajaya semalam.

PUTRAJAYA - Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, sebagai peneraju negara beliau sentiasa memastikan semua keputusan yang dibuatnya adalah betul dan tepat bagi membolehkan Malaysia terus maju.


Perdana Menteri berkata, beliau perlu tenang dan tidak panik, cemas atau menggelabah dalam apa juga situasi kerana ia akan menyebabkan keputusan yang dibuat tidak tepat.


Katanya, pengalaman dalam politik selama hampir 35 tahun dengan mengharungi pelbagai krisis membolehkan beliau tabah terutama ketika berhadapan dengan pelbagai dugaan dalam menerajui negara ini.


"Saya tidak boleh nampak menggelabah kerana dalam apa juga situasi sebagai pembuat keputusan muktamad bagi negara ini, saya perlu bertenang," katanya.

Sumber: Kosmo!


Wah, jeles dengan blogger yang sempat hadir. Aku tak sempat hadir. Ada tugas membebani.


Itu lah pemimpin. Kena berhati waja.

Eh teringat cerita dulu-dulu Hati Waja, drama bersiri. Lakonan Rusdi Ramli. Kisahnya nak belajar silat. Korang ingat tak?

Ok, dulu setakat hari ini.

Semoga berjumpa lagi.


Hati yang Ikhlas tidak akan terkesan oleh pujian mahupun kejian.. Jagalah hati, jangan kau kotori. Jagalah hati, permata hidup ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Klik Pada Iklan